HRM-Nordic -Nyt design til lynhurtig international HR-platform
Kunde
HRM-Nordic
Services
Webudvikling WordPress Hosting & vedligeholdelse Hastighedsoptimering
Teknologi
WordPress
Link til casen
Besøg HRM-Nordic
Udfordringen
Nyt design
MyHRsol er blevet til HRM-Nordic. Med navneskiftet ønskede HRM-Nordic også en ny visuel profil. Derfor skulle vi designe og implementere den nye visuelle profil på et nyt website under domænet HRM-Nordic.com
Lynhurtigt website
Der er intet værre som internetbruger end langsomme websites. Derfor var det et krav til HRM-Nordic.com, at hastigheden var i top, for at sikre en så god performance som muligt.
Overførsel af indhold og SEO
HRM-Nordic ønskede ikke at skulle starte fra scratch på et nyt website. Derfor var det vigtigt at alt det grundlæggende indhold fra deres tidligere hjemmeside blev overført til det nye site. Derudover skulle deres SEO-arbejde også overføres, så de ikke flere placering i søgemaskiner, end højst nødvendigt.
Leveret løsning
Udvikling og implementering af nyt design
Vi har udviklet et design med et unikt tema i Elementor til WordPress. Dermed er der nu sammenhæng mellem HRM-Nordics brand-image og deres nye website. Det er essentielt at skabe en sammenhæng mellem brand og website, da kunderne på den måde kan identificere HRM-Nordic med noget visuelt og fysisk, hvilket øger både troværdighed og genkendelighed.
Avanceret hastighedsoptimering
På HRM-Nordics nye website valgte vi at gå all-in på hastighed, hvor kun det bedste var godt nok. Derfor har vi lavet et system, som pre-loader alle vigtige landingspages inden man besøger dem. Desuden pre-loader websitet også sider, når man holder musen over links. Dermed er al data allerede indlæst inden du laver et request på siden, hvilket gør responstiden så tæt på 0, som man kan komme. Med dette system kan HRM-Nordic nu vide sig sikker på, at kunderne ikke bliver hæmmet af dårlig hastighed i det daglige arbejde med platformen.
Overførsel af data
Når man implementerer et nyt design, så ændrer man grundlæggende på måden ens indhold bliver præsenteret for kunden. Derfor har vi haft et stort fokus på at overføre indholdet fra den gamle hjemmeside på en måde, så det virker mindst lige så naturligt på det nye site. Denne overførsel er blevet gjort med at fast blik på HRM-Nordics SEO-arbejde, som vi ikke har hæmmet. Dermed har intet indholds- og SEO-arbejde været spildt.