Store fordele ved automatisering

Automatisering af trivielle opgaver er altafgørende for, at der kan konkurreres i fremtiden. Derfor handler det om at minimere de opgaver, som skal udføres mennesker, som i dag i vestlige virksomheder udgør den største udgift.

Bogføring er derfor eet af de områder, som man bør kigge på først, når man har med e-handel at gøre.

Integration med Microsoft Dynamics 365 Business Central

Microsoft Dynamics er et ERP system, som består af mange ben og eet af dem er regnskabsprogrammet Business Central, også kaldet Navision eller NAV.

Benytter man i forvejen Dynamics, er det oplagt også at benytte Business Central til sin webshop. Måske er webshop kommet på efterfølgende.

Når en faktura er oprettet og betalt i webshop, skal den overføres til regnskabsprogrammet. Dette kan gøres via en REST API, som er et interface imellem Dynamics og webshop. Dette interface kan benyttes til at overføre faktura automatisk.

Derudover kan REST API også benyttes til at synkronisere varelager frem og tilbage imellem ERP og webshop, så begge systemer altid viser det korrekte antal.

Uanset som webshop platformen er Wordpress, Shopify, Magento eller anden platform, så kan dette interface implementeres.

Business Central er det foretrukne valg til mellemstore og store virksomheder.

Opret en konto her til Business Central